سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میراث انتظار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  محسن ملکی[6]
 

برای تعجیل در ظهور اقا و سلامتی ایشان صلوات فراموش نشه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

   نویسندگان وبلاگ -گروهی
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 62
کل بازدید : 462999
کل یادداشتها ها : 738

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 98/6/29 ساعت 6:49 ع توسط محسن ملکی


جمعه ها را همه از بس که شمردم ب? تو
بغض خود را وسط س?نه فشردم ب? تو ‌

بس که هر جمعه غروب آمد و دلگ?رم کرد
دل به در?ا? غم و غصه سپردم ب? تو ‌

تا به ا?ن جا که به درد تو نخوردم آقا
ه?چ‌وقت از ته دل غصه نخوردم ب? تو ‌

چاره ا? کن، گره افتاده به کار دل من
راه? از کار دلم پ?شْ نبردم ب? تو ‌

سال ها م?‌شود از خو?شْ سؤال? دارم
من اگر منتظرم، از چه نمردم ب? تو؟ ‌

من اگر منتظرم، از چه نمردم ب? تو؟
با حسابِ دلِ خود، هرچه نوشتم د?دم
من از ا?ن زندگی‌ام سودْ نبردم ب? تو ‌

گذر? کن به مزارم، به خدا محتاجم
من اگر سر به دلِ خاک سپردم ب? تو... ‌

محمد جواد پرچمی‌








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ