سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میراث انتظار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  محسن ملکی[6]
 

برای تعجیل در ظهور اقا و سلامتی ایشان صلوات فراموش نشه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

   نویسندگان وبلاگ -گروهی
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 463054
کل یادداشتها ها : 738

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 97/5/5 ساعت 9:53 ص توسط محسن ملکی


آرزو برای  ما که عیب نیست

 

آرزو می کنم  وطن از جنگ و دروغ و خشکسالی دور باشد

آرزو می کنم آبرویی که دارد از دست می رود باز گردد

آرزو می کنم مردمان سرزمینم  فراموش نکنند خدا را و میهن را

آرزو می کنم روزی عدالت بر سراسر این سرزمین بال بگستراند و چشمهای خیس کودکان  آن دور دورهای ایران زمین که سوژه عکسهای خبری شده اند  برای  بالا رفتن من! لبخند بزند

آمدن آن روز را به خواستن خدا سپرده ایم و دستهای مردی که فقط می آید زمین را پر از داد کند 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ