سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میراث انتظار
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  محسن ملکی[6]
 

برای تعجیل در ظهور اقا و سلامتی ایشان صلوات فراموش نشه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

   نویسندگان وبلاگ -گروهی
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 81
کل بازدید : 463240
کل یادداشتها ها : 738

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 96/10/8 ساعت 2:5 ع توسط محسن ملکی


یاصاحب الزمان ،میدانی مولا جـــــان..
مرا از کودکی به جدایی ها عادت دادند...
همان جایی که می نوشتند:
خوب ها .. بدها ..
و من بدترین بد ها هستم ..
آری ! قبول دارم بد بودنم را ..
اما 
ای آقایی که از همه کس به من نزدیک تری ..
من که جز شما کسی را نمی شناسم ..
بد بودم .. میدانم ..
بد کردم .. میدانم ..
اما جز تو کسی را ندارم ..
ای امیدِ نا امیدان ..
رهایی ام بخش از این دلتنگی و فراقی که اسیر آن شده ام ..
آقا جان ...
عجیب خستـــه ام از خودم ..
میشود برای من اَمَّن یُجیب بخوانی ..؟

اللهم عجل الولیک الفرج








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ